Технічне обслуговування системи пуску. - БЛОК 2 - ДПА Тракторна справа - ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ УЧНІВ - ШКІЛЬНИЙ САЙТ
Субота
21-01-17
01:07


Форма входу

Вітаю Вас Гость | RSS

САЙТ ВАРВАРІВСЬКОГО НВК

Головна ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ УЧНІВ Реєстрація Вхід
Головна » Статті » ДПА Тракторна справа » БЛОК 2

Технічне обслуговування системи пуску.

11.     Технічне обслуговування системи пуску.

Пуск дизеля залежить від надійної роботи акумуляторної батареї, електричного стартера, систем і механізмів пускового двигуна, тому їх щозміни необхідно очищати від пилу і бруду.

При ТО-1 перевіряють: надійність кріплення акумуляторної батареї на тракторі; щільність контакту наконечників проводів з вивідними затискачами; очищають окислені клеми і наконечники проводів, вкривають їх шаром солідолу; прочищають вентиляційні отвори в заливних пробках акумуляторної батареї; перевіряють натяг паса привода генератора.

Через кожні 500 годин роботи перевіряють стан колектора і щіток стартера. Чистою полотняною ганчіркою, змоченою в етильованому бензині, знімають бруд з поверхні колектора,

Перед пуском дизеля потрібно зливати конденсат з картера пускового двигуна і прочищати отвори в кришці паливного бачка, перевіряти рівень масла в корпусі редуктора, роботу магнето і запальної свічки.

Періодично з двигуна знімають стартер і перевіряють стан щітко-колекторного вузла при знятому захисному корпусі. Бруд і незначне підгоряння витирають чистою замшею, змоченою в неетильованому бензині. Значне підгоряння колектора видаляється наждаковим папером. Щітки повинні вільно переміщуватися в щіткотримачах і притискуватися всією поверхнею до колектора. Підгорілі контакти тягового реле обробляють надфілем і протирають чистою замшею, змоченою в неетильованому бензині. Всі тертьові поверхні змащують мастилом ЦІАТІМ-201 або моторним маслом.

Для перевірки стану контактів переривника магнето і регулю­вання зазора між ними знімають кришку магнето.

Нагар на робочих поверхнях контактів зачищають оксамитовим надфілем. Перед зачищенням контактів збільшують зазор між ними для того, щоб можна було зачистити кожний контакт окремо по всій поверхні. Після зачищення контакти повинні щільно прилягати один до одного. Потім регулюють зазор між ними, він повинен бути 0,25...0,35мм. Зазор вимірюють щупом, для цього прокручують ко­лінчастий вал до моменту найбільшого розмикання контактів і звільняють гвинт кріплення пластини нерухомого контакту. Обертаючи ексцентриковий гвинт, встановлюють потрібний зазор між контакта­ми, потім закріплюють гвинт пластини нерухомого контакту.

Для перевірки стану свічки запалювання її знімають з двигуна. Якщо електроди вкриті нагаром, то свічку на кілька хвилин кладуть у бензин. Потім ізолятор очищають жорсткою волосяною щіткою, а електроди і корпус – тонкою сталевою пластиною або тупим ножем. Зазор між електродами свічки (0,6...0,9 мм) перевіряють щупом і регулюють, підгинаючи боковий електрод. Щоб перевірити роботу свічки, її кладуть на головку пускового двигуна, забезпечуючи контакт з «масою», і приєднують провід високої напруги. При цьому колінчастий вал пускового двигуна, прокручується. Іскра повинна бути яскравою, світло-голубою і з характерним тріском.

 

42. Технічний догляд за системою пуску двигунів і основні несправності

У процесі щозмінного технічного догляду перевіряють кріплення карбюратора, магнето, стартера, пробок зливних отворів, паливопроводів, наявність палива в бачку; очищають від пилу і бруду карбюратор, свічку та заливний краник пускового дви­гуна; відкривають кришку переривника магнето і змащують фільц кулачка.

Після закінчення роботи пускового двигуна повітряний канал карбюратора закривають кришкою.

Періодично перевіряють та підтягують кріплення головки циліндра. Перевіряють рівень масла в редукторі силової передачі пускової системи і в разі потреби доливають його до рівня контрольної пробки. Перевіряють стан електродів свічки та регулюють зазор між ними. Пусковий двигун повинен працювати під навантаженням не більш як 1,5 хв.

 

Основні несправності в системі пуску та їх ознаки

Ознака 1. Пусковий двигун погано запускається або не запускається зовсім при нормальній компресії.

Несправності. Погано приєднано провід високої напруги до контактів, забруднені електроди свічки або пошкоджений провід високої напруги, розрегулювались або підгоріли контакти переривника; не надходить у карбюратор паливо, у паливні канали карбюратора потрапили пил або вода.

Усувають ці несправності залежно від їх виду. Викручують і протирають насухо або замінюють свічку. Перевіряють провід високої напруги. Усувають причини, що перешкоджають нормальній роботі карбюратора: очищають і промивають відстійник, про­дувають повітряним насосом паливні канали карбюратора. Якщо підгоріли контакти переривника, їх зачищають. Для регулювання зазору між контактами треба зняти кришку переривника, повернути ротор так, щоб відстань між контактами була максимальною, відпустити гвинт кріплення пластини нерухомого контакта і повертати ексцентрик, щоб між контактами зазор був у межах 0,25–0,35 мм, після чого затягнути гвинт.

Ознака 2. Пускову систему включено, а вал дизельного двигуна не обертається або обертається нерівномірно.

Несправність. Спрацювались деталі муфти  зчеплення.

Щоб відрегулювати муфту зчеплення, треба виключити її, викрутити гвинт, вийняти важіль з валом настільки, щоб його зубці вийшли із зачеплення з зубцями рухомої втулки. Потім повернути важіль в бік дизельного двигуна (від себе) і вставити на місце, ввівши в зачеплення зубці його вала. Регулювання вважається закінченим, якщо ручка всжсля при включеній муфті перебуває під кутом 5–40° до вертикалі в бік дизельного двигуна.

Ознака 3. Пусковий двигун не розвиває потужності при нормальній компресії в циліндрі.

Несправність. Неправильно встановлено кут випередження запалювання.

Щоб перевірити кут випередження запалювання, треба викрутити свічку, вставити в отвір головки чисту дротину до упору її в днище поршня і обертати маховик за рухом стрілки годинника доти, поки дротина перестане рухатися вгору. Зробивши одну мітку на дротині на рівні отвору для свічки, а другу на 5,8 мм вище від першої, треба прокрутити колінчастий вал у зворотному напрямі до такого положення, щоб верхня мітка на дротині стала на рівні отвору для свічки. Перед цим треба зняти кришку переривника магнето і між контактами вкласти чистий папірець тоненького (цигаркового) паперу. В момент, коли поршень опуститься на 5,8 мм, контакти повинні розмикатись і звільнити папірець.

Якщо на тракторі є акумуляторна батарея, момент розмикання перевіряють контрольною електролампочкою, використовуючи струм батареї.

Якщо момент розмикання контактів не збігається із згаданим вище положенням поршня, магнето від'єднують, встановлюють ротор так, щоб контакти переривника починали розмикатись, і в такому положенні з'єднують півмуфти привода й закріплюють на своєму місці магнето.

Категорія: БЛОК 2 | Додав: alisa (03-05-10)
Переглядів: 2610 | Рейтинг: 2.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Меню сайту

ГОДИННИК


КАЛЕНДАР

Міні-чат

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
[Гость ]

Категорії розділу
БЛОК 1 [12]
БЛОК 2 [12]
БЛОК 3 [12]

ПРОГНОЗ ПОГОДИ

КОРИСНИЙ СОФТ

ЗАКЛАДКИ

Наше опитування
ВИ ЗАВІТАЛИ НА НАШ САЙТ ЩОБ...
Всього відповідей: 145

Copyright MyCorp © 2017
Конструктор сайтів - uCoz