Технічне обслуговування і несправності механізмів керування. - БЛОК 2 - ДПА Тракторна справа - ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ УЧНІВ - ШКІЛЬНИЙ САЙТ
Неділя
22-01-17
15:02


Форма входу

Вітаю Вас Гость | RSS

САЙТ ВАРВАРІВСЬКОГО НВК

Головна ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ УЧНІВ Реєстрація Вхід
Головна » Статті » ДПА Тракторна справа » БЛОК 2

Технічне обслуговування і несправності механізмів керування.

10.     Технічне обслуговування і несправності механізмів керування.

Зручність і легкість при керуванні тракторами, а також надійність гальмування під час роботи з сільськогосподарськими машинами та знаряддями забезпечується виконанням правил експлуатації і технічного догляду основних систем і механізмів керування.

При щоденному технічному огляді (ЩТО) очищають трактор від пилу і бруду, перевіряють в роботі рульове керування і гальма.

При першому технічному огляді (ТО-1) зливають масло з гальмових відсіків при його накопиченні.

При другому технічному огляді (ТО-2) перевіряють і при необхідності регулюють гальмову систему колісних тракторів, механізм рульового керування, повний хід педалей керування, зусилля на ободі рульового колеса і педалях керування.

Робочі гальма повинні забезпечувати зупинку трактора і трак­торного поїзда (рух по сухій дорозі з твердим покриттям зі швид­кістю 20 км/год з моменту початку дії гальм до повної зупинки) на такій відстані: без причепа 6,0...6,5 м; з одним причепом 6,5...7,5 м; з двома причепами 7,5... 10,8 м.

Перший показник для тракторів масою до 4 т, другий – більше 4 т. Зупинні гальма повинні надійно утримувати трактор, який стоїть на сухій укоченій ґрунтовій дорозі (під ухил 20°).

Для перевірки гідравлічних систем приводів керування використовують діагностичні прилади і пристрої, які дозволяють передбачити необхідність в регулюваннях і операціях технічного догляду без розбирання механізмів.

При третьому технічному огляді (ТО-3) провіряють і при необхідності регулюють агрегати гідравлічних систем механізмів керування, очищають і промивають фільтри гідропідсилювача руля. Під час руху трактора перевіряють і контролюють механізми керування і гальм.

 

Основні експлуатаційні несправності в рульовому керуванні та їх ознаки

Ознака 1. Рульове колесо має вільний хід понад 30° під час обертання.

Несправності. Спрацювались шарніри рульових тяг; великий зазор у зачепленні черв'яка із сектором у рульовому механізмі або сектора з рейкою.

Першу несправність виявляють так. У тракторі з виключеним двигуном повертають рульове колесо вправо і вліво до відчуття збільшеного опору і спостерігають за шарнірами рульових тяг. Якщо зазор у будь-якому шарнірі помітний на око, його регулюють. Для цього знімають стопорне кільце, регулювальну пробку закручують до кінця, а потім відпускають на 1/4 – 1/3, оберту, суміщаючи при цьому один з прорізів пробки з канавкою у наконечнику. Ставлять стопорне Кільце на місце. Якщо й після цього зазор залишається, спрацьовані деталі шарніра заміняють.

Другу несправність (великий зазор у зачепленні черв'яка з сектором) усувають так.

1. Знімають облицювання радіатора.

2. Від'єднують рульові тяги від сошки і повертають її в крайнє ліве (праве) положення.

3. Відпускають болт кріплення регулювальної втулки. Ключем, вставленим у паз регулювальної втулки, повертають її за ходом стрілки годинника до упору (це означає, що у зчепленні черв'яка з сектором зазору немає). Потім повертають регулювальну втулку у зворотному напрямі до появи мінімального зазору, який дає змогу плавно повертати рульове колесо із зусиллям 1,5– 2,5 кгс на ободі. Затягують болт кріплення втулки.

4. Зачеплення сектора з рейкою регулюють зменшенням регулювальних прокладок під фланцем упора. Зчеплення рейкового механізму вважається відрегульованим, якщо рульове колесо плавно повертається від упора до упора зусиллям на ободі 1,5–2.5 кгс.

5. Приєднують рульові тяги.

Ознака 2. Щоб повернути трактор під час його роботи, треба докласти великих зусиль.

Несправності. Неправильно відрегульовані клапани або неправильно встановлений золотник у корпусі розподільника. Усувають ці несправності в майстерні.

Ознака 3. Нерівномірне зусилля на рульовому колесі під час повороту.

Несправність. Перекошений золотник (часто внаслідок надмірного затягування гайки). Регулюють положення золотника в майстерні.

Категорія: БЛОК 2 | Додав: alisa (03-05-10)
Переглядів: 2544 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Меню сайту

ГОДИННИК


КАЛЕНДАР

Міні-чат

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
[Гость ]

Категорії розділу
БЛОК 1 [12]
БЛОК 2 [12]
БЛОК 3 [12]

ПРОГНОЗ ПОГОДИ

КОРИСНИЙ СОФТ

ЗАКЛАДКИ

Наше опитування
ВИ ЗАВІТАЛИ НА НАШ САЙТ ЩОБ...
Всього відповідей: 145

Copyright MyCorp © 2017
Конструктор сайтів - uCoz