Четвер
19-10-17
13:52


Форма входу

Вітаю Вас Гость | RSS

САЙТ ВАРВАРІВСЬКОГО НВК

Головна ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ УЧНІВ Реєстрація Вхід
Головна » Статті » ДПА Тракторна справа » БЛОК 2

Обслуговування стартерних акумуляторних батарей.

6.     Обслуговування стартерних акумуляторних батарей.

Акумуляторна батарея роботоздатна, якщо забезпечує прокручу­вання стартером колінчастого вала двигуна, підготовленого до пуску відповідно до вимог, нормально заряджається від генераторної уста­новки; не відбувається швидкого саморозряджання; немає пошкод­жень, що спричиняють витікання електроліту Основні умови надійної роботи батарей - постійна зарядженість, певна густина електроліту і достатній його рівень, що запобігає контакту електродів з повітрям.

Під час роботи акумуляторна батарея постійно підзаряджається від генераторної установки. При цьому сила зарядного струму не повинна бути більшою, ніж це необхідно для підтримання стану повної зарядженості. Якщо ж відбувається надлишкове зарядження, то з акумуляторів виділяється багато газів, швидко знижується рівень електроліту, розпушується і викришується активна маса.

При ТО-1, але не рідше одного разу на два тижні, батареї очищають від пилу. Окислені наконечники проводів і виводів зачищають до блиску і змащують неконтактні поверхні технічним вазеліном. Наконечники щільно закріплюють на виводах, при цьому проводи повинні трохи провисати, щоб не ламалися штирі і не утворювали­ся тріщини в кришках і мастиці. Перевіряють рівень електроліту в кожному елементі, він повинен бути на 10... 15 мм вище блока елек­тродів. Металевим стержнем перевіряти рівень не можна. Рівень знижується внаслідок випаровування з електроліту води. Доливати можна тільки дистильовану воду, використовуючи при цьому скля­ний або керамічний посуд. Електроліт можна добавляти лише у ви­падках його витікання. Після перевірки рівня електроліту загвин­чують пробки, попередньо прочистивши в них отвори.

При ТО-2, але не рідше одного разу на три місяці, перевіряють ступінь розрядженості кожного акумулятора за густиною електроліту, виміряною за допомогою денсиметра. У районах з середньомісячною температурою січня від -20 до -4°С густина електроліту повністю за­ряджених батарей влітку і взимку повинна бути 1,27 г/см3. Влітку допускається розрядження батареї на 50%, в результаті чого густина електроліту буде знижена до 1,19 г/см3. Взимку батарею можна розряджати не більше ніж на 25%, чому відповідає густина 1,23 г/см3. При використанні батарей в районах з дуже холодним або жарким кліматом густина електроліту встановлюється відповідно до рекомендацій завода-виготівника. При вимірюванні густини електроліту, температу­ра якого понад +15°С; до показань денсиметра потрібно додати поправку 0,01 г/см3 на кожні І5°С; при температурі нижче +15°С цю ж поправку потрібно відняти. Якщо трактор тривалий час не працює, ба­тареї знімають і зберігають згідно з вимогами спеціальної інструкції.

Забруднення електроліту під час експлуатації акумуляторних батарей призводить до посиленого їх саморозрядження, що, в свою чергу, може бути причиною необоротних змін у складі активної маси. Якщо батарея недостатньо заряджена і це не пов'язано з пошкодженнями електродів, то її роботоздатність легко відновити, зарядивши на стаціонарному зарядному пристрої.

Сульфатація – це утворення на поверхні і в порах пластин ак­тивної маси важкорозчинних кристалів сірчанокислого свинцю. Вони вкривають пластини щільним білим нальотом, що утруднює проникнення електроліту до активної маси. При заряджанні суль-фатованого акумулятора бурхливо виділяються гази, електроліт швидко нагрівається, а густина його майже не збільшується.

Сульфатація виникає при тривалому зберіганні батареї без підзаряджання, роботі з постійним недозаряджанням, посиленому саморозряджанні, при контакті електродів з повітрям внаслідок зниження рівня електроліту. Сульфатації сприяє й підвищена густина і забруднення електроліту, а також надмірно тривале вмикан­ня стартера. Тому, наприклад, при пуску дизеля Д-240 безперервне прокручування його вала стартером не повинно перевищувати 15 с. Повторне включення стартера допускається через 1...1.5 хв. При незначній сульфатації роботоздатний стан батареї вдається відновити тривалим заряджанням струмом малої сили при зниженій густині електроліту. Сильно сульфатовану батарею відновити неможливо.

Категорія: БЛОК 2 | Додав: alisa (03-05-10)
Переглядів: 2033 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Меню сайту

ГОДИННИК


КАЛЕНДАР

Міні-чат

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
[Гость ]

Категорії розділу
БЛОК 1 [12]
БЛОК 2 [12]
БЛОК 3 [12]

ПРОГНОЗ ПОГОДИ

КОРИСНИЙ СОФТ

ЗАКЛАДКИ

Наше опитування
ВИ ЗАВІТАЛИ НА НАШ САЙТ ЩОБ...
Всього відповідей: 146

Copyright MyCorp © 2017
Конструктор сайтів - uCoz