Механізми керування: рульове керування. - БЛОК 1 - ДПА Тракторна справа - ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ УЧНІВ - ШКІЛЬНИЙ САЙТ
Неділя
26-02-17
17:50


Форма входу

Вітаю Вас Гость | RSS

САЙТ ВАРВАРІВСЬКОГО НВК

Головна ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ УЧНІВ Реєстрація Вхід
Головна » Статті » ДПА Тракторна справа » БЛОК 1

Механізми керування: рульове керування.

9.     Механізми керування: рульове керування.

Рульове керування колісних тракторів

Рульове керування забезпечує зміну та підтримання визначеного напрямку руху трактора.

Під час повороту колеса трактора котяться по дугах різних кіл. Щоб забезпечити кочення без бокового ковзання повернених коліс, їх встановлюють під різними кутами і так, щоб лінії продовження осей перетиналися в центрі повороту.

Для зміни напрямку руху колісного трактора слід повернути передні напрямні колеса або змістити напіврами трактора одну відносно іншої навколо вертикальної осі шкворня. Рульове керування чотириколісних тракторів з колесами на поворотних цапфах складається з рульового механізму, рульового привода та підсилювача рульового механізму.

Рульовий механізм перетворює обертальний рух рульового колеса на розкочувальний рух рульової сошки. Рульовий механізм, як правило виконується у вигляді черв'ячної пари, яка є понижуючим редуктором.

Найбільш поширеними є такі черв'ячні рульові механізми:

а)            черв'як з роликом;

б)            черв'як з сектором.

Рульовий привод передає силу від рульового механізму до напрямних коліс. Рульові приводи бувають механічні та гідравлічні. До складу рульового приводу входять: рульова сошка, поворотні важелі, поперечні тяги. Рульова сошка, важелі зв'язані з рульовими тягами за допомогою шарнірних з'єднань, що дають змогу передавати зусилля під змінними кутами. Деталі рульового приводу разом з балкою переднього моста утворюють рульову трапецію.

Для полегшення керування трактором застосовують гідро-підсилювач рульового керування. Такий пристрій знижує до 20 – 40 Н зусилля, необхідне для обертання рульового колеса під час повороту трактора.

Гідропідсилювач складається з чавунного корпуса , в якому розміщені всі його деталі: черв'як, сектор, золотник, циліндр з поршнем, з'єднаний з рейкою. Сектор закріплений жорстко на валу, з нижнього кінця якого кріпиться рульова сошка, зв'язана тягами з поворотними цапфами.

Дія гідропідсилювача. Під час руху трактора по прямій мастильний насос, що приводиться в дію від розподільних шестерней двигуна, спрямовує мастило від мастильної порожнини до золотника. Оскільки золотник перебуває у нейтральному положенні, мастило зливається в бак-корпус гідропідсилювача.

Поворотом рульового колеса повертають черв'як, який упираючись в зуби двостороннього сектора, зміщує золотник на 1,5...2 мм від нейтрального положення. При цьому нагнітаюча магістраль насоса з'єднується з однією з порожнин силового циліндра. Під тиском мастила поршень через рейку пересуває сектор, а рульова сошка через поперечні рульові тяги повертає напрямні колеса. При відсутності зусилля на рульовому колесі золотник розподільника повертається в нейтральне положення, трактор продовжує рух у визначеному напрямку.

Спрацювання деталей рульового керування призводить до збільшення вільного ходу рульового колеса (S = 15...30°). Тому до догляду за рульовим керуванням включена перевірка вільного ходу.

У гідросистему рульового керування влітку заливають турбінне мастило, взимку – менш згущене веретенне мастило АУ.

Щозміни очищують всі вузли від бруду, перевіряють стан кожного шарніра. Періодично підтягують всі кріплення, змащують шарніри.

Категорія: БЛОК 1 | Додав: alisa (29-04-10)
Переглядів: 2444 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Меню сайту

ГОДИННИК


КАЛЕНДАР

Міні-чат

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
[Гость ]

Категорії розділу
БЛОК 1 [12]
БЛОК 2 [12]
БЛОК 3 [12]

ПРОГНОЗ ПОГОДИ

КОРИСНИЙ СОФТ

ЗАКЛАДКИ

Наше опитування
ВИ ЗАВІТАЛИ НА НАШ САЙТ ЩОБ...
Всього відповідей: 146

Copyright MyCorp © 2017
Конструктор сайтів - uCoz