Понеділок
18-01-21
23:53


Форма входу

Вітаю Вас Гость | RSS

САЙТ ВАРВАРІВСЬКОГО НВК

Головна ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ УЧНІВ Реєстрація Вхід
Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 44
Показано матеріалів: 31-40
Сторінки: « 1 2 3 4 5 »

2.     Несправності та технічне обслуговування механізмів двигуна (КШМ, ГРМ).

Технічне обслуговування кривошипно-шатунного механізму.Термін роботи деталей двигунів залежить як від якості їх виготовлення, так і від точного виконання правил технічної експлуатації.

БЛОК 2 | Переглядів: 14790 | Додав: alisa | Дата: 03-05-10 | Коментарі (0)

1.     Види і періодичність технічного обслуговування трактора.

 Основні поняття

Під час роботи трактора відбувається поступове спрацювання його деталей, слабнуть кріплення, порушується регулювання. Щоб забезпечити нормальну роботу необхідно організувати правильний догляд за трактором, своєчасно здійснювати змащування, регулювання, тобто проводити технічне обслуговування.
БЛОК 2 | Переглядів: 21815 | Додав: alisa | Дата: 03-05-10 | Коментарі (0)

І блок «Будова трактора»

1.     Призначення, загальна будова і класифікація тракторів...

БЛОК 1 | Переглядів: 974 | Додав: alisa | Дата: 29-04-10 | Коментарі (0)

11.     Робоче обладнання трактора.

Начіпна гідравлічна система

Начіпна гідравлічна система призначена для приєднання та керування начіпними та напівначіпними машинами. Вона складається з механізму навішування та гідравлічної системи.
БЛОК 1 | Переглядів: 10304 | Додав: alisa | Дата: 29-04-10 | Коментарі (0)

10.     Механізми керування: гальмівні системи колісних тракторів.

Гальмівні системи колісних тракторів

Колісні трактори можуть рухатись по рівному твердому покриттю із швидкістю більше 30 км/год, розвиваючи при цьому велику кінетичну енергію.

Процес гальмування трактора полягає в перетворенні кінетичної енергії, яка розвивається під час його руху, в роботу тертя, а потім в теплоту, що розсівається у навколишньому середовищі.
БЛОК 1 | Переглядів: 5755 | Додав: alisa | Дата: 29-04-10 | Коментарі (0)

9.     Механізми керування: рульове керування.

Рульове керування колісних тракторів

Рульове керування забезпечує зміну та підтримання визначеного напрямку руху трактора.

Під час повороту колеса трактора котяться по дугах різних кіл. Щоб забезпечити кочення без бокового ковзання повернених коліс, їх встановлюють під різними кутами і так, щоб лінії продовження осей перетиналися в центрі повороту.
БЛОК 1 | Переглядів: 3271 | Додав: alisa | Дата: 29-04-10 | Коментарі (0)

8.     Ходава частина трактора: остов трактора, колісний рушій.

Загальні відомості

Ходова частина призначена для перетворення крутного моменту, створеного двигуном і збільшеного механізмами силової передачі, в зусилля, яке дає можливість здійснювати поступальний рух тракто­ра. Крім того, ходова частина сприймає вагу трактора і забезпечує:
БЛОК 1 | Переглядів: 14684 | Додав: alisa | Дата: 29-04-10 | Коментарі (0)

8.     Трансмісія трактора, механізми ведучих коліс.

Загальні відомості

Трансмісією називаються вузли і механізми, які передають крутний момент і обертання від колінчастого вала дизеля до ведучих коліс (зірочок) трактора, а також до робочих органів машин і знарядь, з якими агрегатується трактор. Крім передачі обертання і крутного моменту, трансмісія забезпечує: швидке відокремлення двигуна від ведучих коліс; плавне з'єднання двигуна з ведучими ко­лесами;
БЛОК 1 | Переглядів: 12059 | Додав: alisa | Дата: 29-04-10 | Коментарі (2)

6.     Електрообладнання трактора: джерела електроенергії, стартер, прилади освітлення і сигналізації, контрольно-вимірювальні прилади.

Застосування електричної енергії на тракторі

Електричну електроенергію на сільськогосподарських тракторах застосовують для пуску двигуна, запалення горючої суміші, звукової і світлової сигналізації, освітлення, живлення контрольно-вимірювальних приладів тощо. Електрообладнання тракторів можна поділити на такі групи:
БЛОК 1 | Переглядів: 8462 | Додав: alisa | Дата: 29-04-10 | Коментарі (0)

5. Система живлення ДВЗ і паливо для них.

Призначення, загальна будова та принцип дії системи живлення

Система живлення дизеля призначена для заощадження ди­зельного палива, очищення його від механічних домішок і води, дозування подачі палива у кожний циліндр залежно від навантаження на двигун, своєчасного впорскування та розпилення у камері згоряння та виведення продуктів згоряння в атмосферу, а також очищення повітря від пилу.
БЛОК 1 | Переглядів: 5981 | Додав: alisa | Дата: 29-04-10 | Коментарі (0)

Оновлений сайт

Меню сайту

ГОДИННИК


КАЛЕНДАР

Міні-чат

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
[Гость ]

Категорії розділу
ДПА Тракторна справа [36]
ЗНО [7]
МОЯ МАЙБУТНЯ ПРОФЕСІЯ [1]
РОЗКЛАД УРОКІВ [0]
ДПА Швейна справа [0]

ПРОГНОЗ ПОГОДИ

КОРИСНИЙ СОФТ

ЗАКЛАДКИ

Наше опитування
ВИ ЗАВІТАЛИ НА НАШ САЙТ ЩОБ...
Всього відповідей: 152

Copyright MyCorp © 2021
Конструктор сайтів - uCoz