Дорослі бувають збентежені та сильно стурбовані, коли стикаються з дитячою злістю. Чим може бути викликана така різка реакція? Чому дитина стає некерованою? Пробачити чи покарати? Наскільки це нормально і як правильно поводитися в таких ситуаціях? ...
У цих складних питаннях спробували розібратися вчителі початкових класів (Заєць Л.П., Кузьмич О.І., Краснік М.В., Приз С.М.) для яких практичним психологом Воронцовою С.С. був проведений тренінг "Я- причина агресії". Основною метою якого було допомогти педагогам порозумітися та прийняти дітей з підвищеною агресивністю; навчитися формувати адекватну поведінку у стосунках з такими учнями; розвивати комунікативні навички та вміння знімати емоційне напруження. У ході тренінгу були обговорені такі поняття, як "агресивність" та причини дитячої агресивності. Учителі разом з психологом склали портрет агресивної дитини, поділилися думками про те, як учитель може спровокувати прояви дитячої злості та, навпаки, заспокоїти учня. Під час проведення тренінгу були використані такі форми роботи: вправа "Чарівна галявина", гра "На доріжці", гра "Клубочок" та гра "Скеля" та ін.
|