Понеділок
23-10-17
03:35


Форма входу

Вітаю Вас Гость | RSS

САЙТ ВАРВАРІВСЬКОГО НВК

Головна ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ Реєстрація Вхід
Головна » Файли » СКАРБНИЧКА » РІЗНЕ

«ФІЗИКА ВСЮДИ»
07-01-11, 19:10

 «ФІЗИКА ВСЮДИ» 

1 - й учень. Фізика - це наука по природу, отже, про все, що оточує нас. Вивчати ЇЇ розпочали наші предки ще в ті часи, коли вперше на полюванні використали камінь, палицю, добули вогонь, навчились спостерігати за зоряним небом. Спостерігаючи за при­родою та систематизуючи свої знання, люди навчилися застосову­вати їх для полегшення свого життя. Багато віків минуло, ми ко­ристуємося машинами, комп'ютерами, створюємо космічні кораблі і пам’ятаємо тих, чий розум допоміг відкрити чарівні закони приро­ди. За відомим виразом Резерфорда: «Всі науки поділяються на фізику і колекціювання марок» - тож наше завдання сьогодні це довес­ти. Ми  бігали по школі з лінійками, секундомірами, вимірювали, розраховували, шукали підтверджен­ня тих чи інших законів фізики.

2 - й учень. Основна задача механіки - визначити, де буде знаходитись тіло в будь-який момент часу. Ми знайшли в школі доку­мент, який дає вичерпну відповідь на це питання - розклад уроків. Досліджуючи рух вчителів, ми виміряли відстані від учительської до кожного кабінету й обчислили  відстань, яку кожен вчи­тель проходить протягом тижня:


      Це дані з урахуванням педнавантажень та відстаней до кабінетів.
      Крім відстаней, ми виміряли середні швидкості руху по школі, і ви­явилось, що найшвидше серед вчителів поспішає до свого кабінету наш директор – Олександр Анатолійович, який йде на урок зі швидкістю 1,95 мІс,  найспокійнішими людьми у
школі виявилися Наталія Юріївна та Надія Василівна. Їх рух по школі – 1,12 мІс. Та  ці результати не йдуть ні в яке порівняння з учнівськими. Середня швидкість руху на І поверсі, де навчаються малюки,- 6,7 мІс, старшокласники дещо відстають - 6,1 мІс. Хоча, якщо не звертати уваги на зауваження чергових і кататися по перилах, то ваша швидкість зросте до 10,5 мІс. Рух сходами з  І поверху на І І поверх дав результат 5,75 мІс, а з ІІ на І поверх -  7,87 мІс.


 

Вивчити траєкторію руху будь-якого з учителів можна, скористав­шись розкладом уроків. Зазвичай вона складається з відрізків учитель­ська - кабінет і навпаки. Траєкторія руху учня є більш складною, але одне ми можемо сказати напевно: переміщення, що здійснює будь-яке живе тіло у школі за день, завжди дорівнює нулю.

3 - й учень. Відповід­но до молекулярно-кінетичної теорії, всі тіла складаються з атомів, які перебувають у хаотичному русі. Ми виявили, що рух учнів на пе­рерві дуже нагадує броунівський, а спостерігаючи за поведінкою уч­нів в різні моменти часу, можна уявити шкільне життя як модель для вивчення агрегатних станів речовини: учні на уроці - це модель твердого тіла (кожен учень - атом має своє місце, рух обмежується ко­ливанням навколо парти, максимум, куди можна переміститись,­до дошки чи, якщо дуже постаратись - геть з класу).

Перерва - це рідкий стан: сили взаємодії зменшуються, але вийти за межі посудини - школи - вдається не кожному. І, нарешті, дзво­ник з останнього уроку перетворює нас на модель газу: відстань збіль­шується до 10 км, зв'язок лише по телефону, газ практично ідеальний.

4 – ий учень.Наступним етапом нашої роботи було вимірювання маси.

Маса - міра інертності тіла. Кожному семи­класнику відомо, що чим більша маса, тим більшою є вага, сила тяжіння, тиск і енергія. Найлегшими в школі (їхня вага 21,4 кг) є учні 1 класу. Найважчими – 59,6кг - учні 11 класу.


                                               

       

      Якщо прорахувати загальну масу всіх уч­нів класу, то найважчими виявляться 11-класники - 894 кг. Найлег­шими є 1 клас - всього 193 кг.

      Загальна маса учнів, що навчаються на І-му поверсі - 4 978 кг, На другому поверсі навчаються учні, маса яких становить 1 443 кг.
      Розмір взуття учнів школи від 20-го у першокласників до 44-го у хлопців 11 класу.
Середній розмір взуття - 37-й. Його площа пі­дошви становить 60 см2.

На уроках фізики ми вивчали способи збільшення і зменшення тис­ку, тому нам відомо, що варто лише стати на одну ногу, як тиск збіль­шиться вдвічі, якщо ж бігати по коридору, взутим у лижі, то тиск змен­шиться. Дівчатка, які носять взуття з каблучками, тиснуть сильніше.

Також ми співпрацювали з нашою медичною сестрою і вона відкрила нам секрети про зріст кожного учня. Проаналізувавши результати ми побудували таку діаграму.


       Ми  виміряли площу і об’єм школи, також  площу шкільного подвір’я та шкільного парку  і отримали такі результати:

 

Категорія: РІЗНЕ | Додав: alisa
Переглядів: 743 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Меню сайту

ГОДИННИК


КАЛЕНДАР

Міні-чат

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
[Гость ]

Категорії розділу
МАТЕРІАЛИ, ЩО МОЖУТЬ ЗНАДОБИТИСЯ ДЛЯ ОБЖ [4]
ВИХОВНІ ГОДИНИ [4]
РОЗРОБКИ ВЧИТЕЛІВ [25]
РІЗНЕ [10]

ПРОГНОЗ ПОГОДИ

КОРИСНИЙ СОФТ

ЗАКЛАДКИ

Наше опитування
ВИ ЗАВІТАЛИ НА НАШ САЙТ ЩОБ...
Всього відповідей: 146

Copyright MyCorp © 2017
Конструктор сайтів - uCoz